..Sjuk dag..


Var på sjukhuset imorse igen och fick äntligen en diagnos..lider av en Kraftig Cystit, även kallat Blåskatarr eller kanske vanligast kallat: urinvägsinfektion..som jag trodde (visste).. 

Varför måste doktorer krångla till allt med sina termer.. ? (För att verka kompetenta?) trodde nästan att jag var döende där ett tag med hans allvarliga ansiktsuttryck och sina termer jag inte förstod.. (även om jag var ganska säker på att det var urinvägsinfektion)

så.. värre än så är det inte..efter läkarbesöket, besökte jag Apoteket för att hämta pencillin..så efter lite pillerknaprande så är jag nog snart på benen igen.. ;)



           ..I regnbågens alla färger.. ;)


Förhoppningsvis är jag tillbaka på jobbet redan imorgon..blir nästan rastlös här hemma..(svårt när det finns så mycket att göra) hela förmiddagen tog jag det dock lugnt då jag inte hade ork för så mycket.. men någongång efter lunch började jag känna mej lite piggare..och tog tag i lite mindre projekt..(It sounds like Sandra is back..? ;).. ) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Antar att du önskade en dag till hemma efter kränkningsanmälan!? Såg de på fb.. Vad hände? på kök? Sjukt.

2010-11-18 @ 21:59:51
URL: http://carlssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0