..Önskelistan..


"Listan är lång...listan är lång...listan är lång......JA önskelistan den är lång (!)"
- Refrängen från en favoritlåt när jag var liten.. :)


November har det blivit och julklappsinköpen är inom räckhåll..som jag har berättat förut så bär det iväg ner till Göteborg helgen 3-4:e December för att Julshoppa, Bo på hotell och må gott! :)


Berättade även att vi i familjen kör med lottdragning i år.. och köper en julklapp var.. problemet är bara att min önskelista innhåller mer än EN sak.. ;)

10 i Topp:

> Frissörbesök (!)

>
2st Nero vägghyllor (www.designonline.se) 

> Ikea PS Pendel Golvklocka

> Iittala Marrimekko skål (Mellan storlek, Frostad)

> Iittala Vitriini askar, (1 stor transparent, 1 liten grön, 1 liten gul) 

>
ICON Watch Armbandsur (www.frankform.se) 

>
Kartell bordslampa (Den "lilla", Svart eller Transparent) 

> NY Garderob (!)

> Ikea PS Svavel Blockljus hållare

> Cookie ljusstake (Röd) (www.designonline.se)


Som sagt..10 i topp.. med andra ord så slutar den inte här... ;) 




                                   ..Mitten i mitten <3..



(PS. Alla ni som tänkt köpa julklappar åt mej, prata gärna ihop er för att slippa dubbelköp..DS. )  ;)
 
..Puss & Kärlek..



Kommentarer
Postat av: Tess

haha underbart!!

ska prata ihop mig med gänget :P

Vad har du för dig i kväll? Med på en promenad? Pussis

2010-11-12 @ 18:36:57
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Sys

Bra, tack! Då var mitt inköp klart! Kram

2010-11-12 @ 22:30:10
Postat av: ..Moi..

Tess: Det va synd att vi inte fick tag på varandra i tid.. men ska verkligen försöka orka mej upp för en promenad imorgonbitti.. hör av mej! Puss



HAha..då fattas bara DIN lista syster! ;) Kram

2010-11-12 @ 23:17:16
URL: http://heltenkelten.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå googlade och hittade denna blogg

de va också min favvolåt

men vilken bok va de??

för va de inte en sån där talbok den va i?????

mvh anna!!!

mejla gärna om du vet mer

2010-12-22 @ 02:45:35
Postat av: ..Moi..

Anna: Tyvärr kommer jag inte ihåg, av någon anledning ploppar "Önskejulen" upp i mitt huvud?! Har sökt som en galning, men hittar inget.. :( det var ju en bok och ett kassettband, och varje gång det plingade till var det dags att vända blad.. kommer ihåg den så väl (Kan nästan hela önskeliste-låten utantill) ;) Vill så gärna hitta på den, tror tyvärr inte familjen har den kvar..ska leta! :) Återkom gärna om du hittar ngt spår så gör jag detsamma! :) Mvh. Sandra

2011-05-16 @ 22:34:22
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0