..Mot nya mål..


I allafall en liten bit på väg.. ;)

Imorgon är en stor dag.. ska nämligen på uttagningsdag/assessment (bedömning på svenska) för Aspiranten.. för er som inte jobbar på IKEA eller inte vet, så är Asspiranten en chef/ledare utbildning. Och imorgon är alltså dagen D för att genom diverse prövningar, så som rollspel, intervjuer osv.. visa vad man går för och förhoppningsvis bli uttagen för att få gå denna eftertraktade utbildning.. 


(Observatörer och bedömmare är inga mindre än ledningsgruppen själv..)


Ser fram emot något som helt säkert och minst sagt kommer bli en spännande och lärorik dag..även om jag är lite nervös just för stunden..så ska det bli grymt kul! :D.. och även om jag inte skulle bli uttagen.. (Vilket jag självklart vill och hoppas på)..ser jag det som en prövning för att se hur man ligger till, vad som är ens styrkor samt potentialer..för att isåfall nå mitt mål så småningom.. :)



Nä.. nu är det dags att varva ner... ta ett bad och pyssla om mej själv för att sen krypa ner i sängen.. så jag förhoppningsvis vaknar upp pigg och utvilad imorgon.. :)


Godnatt & Sov gott 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0