..Kluven på flera sätt och vis..


Har varit en väldigt rörig dag! Skulle varit på TS (Tag-Själv-lagret) idag, men fick ett meddelande imorse om att jag behövdes på kök.. så "öppnade" TS vid 9.45 för att en halvtimme senare gå över till kök..vi tre tiden.. var det tillbaka till TS som gällde.. men samtidigt försöka lösa div. små problem åt kök.. hade jag kunnat klona mej, hade det här varit en ypperlig dag för detta.. :)

Känns som den här dagen återspeglade hur mitt liv är just nu..rörigt..och hur jag gång på gång slits mellan olika beslut..i tusen olika kategorier..Gaaah.. (!)

Var hittar man en personlig beslutstagare..? Gula sidorna..? Vore bra.. (!)

Ibland tror man att man vet hur saker och ting är..att man har koll.. för att sen förstå att man tydligen inte hade en aning..och då är det svårt att komma fram till saker och ting..och lätt att känna sig borttappad..som jag..just nu..


>   "Det är bättre att ånga saker man gjort än saker man inte gjort" -Okänd.


>   "Den idé som inte är orimlig från början, finns det inget hopp för" -Albert Einstein.


Detta är två motton som jag ska försöka bli bättre på att leva efter..igen..för det är ju aldrig fel att våga ta chanser och risker..man kan inte mer än misslyckas..och då är det bara att göra ett nytt försök..glöm inte det.. ;)




-Kärlek-
 



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0