..Härligt Händelserik Helg..



Min Söta Emma skulle ju ha kommit hit i helgen.. men det blidde tyvärr inte så.. :( så jag bestämde mej att fara iväg i stället.. var..? Linköping såklart.. :D


Har haft en helmysig helg tillsammans med fina familjen Kolm..  :)

Skulle ha åkt ner i lördags.. men bestämde mej för att anlända lite tidigare än planerat.. så jag åkte ner redan på fredagen direkt efter jobbet..den helt ovetande Daniel, var juh självklart inte hemma.. så det blev till att ha picknick i korridoren med mej själv medans jag väntade.. efter dryga timmen dök en mycket förvånad Daniel upp.. Tog en bra stund för honom att förstå att jag faktiskt var där istället för hos Sara som jag borde varit..enligt honom.. ;)


Lördagen gick åt till mycket shoppande (mest fönstershoppning för min del) ätande och mys.. :D 


Söndagen inleddes med en sovmorgon..sen blidde det fullt fart och rörelse i "20 m2:arn" .. i form besök av inga mindre än Mamma, Pappa, Lillasyster, Storebror och Brorsonen Kolm..sist men inte minst även Syster-pojkvännen Gustav... massa människor helt enkelt.. mysigt.. :) Efter att ha ätit gott och spelat nya favorit spelet Monopol Deal var det dags att göra sig i ordning för hockeymatch.. :D



..Monopol Deal -Rekomenderas starkt (!)..

Var inte en helt glad Herre som kom hem efter förlust-matchen.. men det gick ganska snart över.. i samband med att glöggen och pepparkakorna anlände.. (var lite orolig där ett tag att jag skulle bli tvungen att ta in på hotell.. men det gick bra..)  ;)


Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0