..Home Delivery..

Vilken dag.. har gått galet fort..

Var en ganska lugn början på dagen.. fram tills lunch någon gång.. då en kund kom fram till mej och min kollega och frågade om hon fick skälla ut oss.. hör inte till vanligheterna...
 (att dom frågar menar jag.. ;).. )

Efter att ha fått reda på hela historien var jag nog mer förbannad än henne.. och hade full förståele för hennes frustraton..så där och då satte jag igång Expedition: Lösa fallet (!)




Så idag har jag lekt dektektiv.. har varit i kontakt med diverse personer och funktioner för att lösa problemet smidigast möjligt.. för att göra en lång historia kort..så handlade det om en distrubution (Beställning), som inte skulle levereras i tid trots att kunden gjort som den blivit tillsagd.




Slutade med att SHD AB fick rycka ut för att få sakerna till rätt plats i rätt tid..

SHD AB?..... Sandras Home delivery AB.. ;)

Jajjemensan.. gjorde något som inte gjorts alltför många gånger och som inte hör till vanligheterna..hämtade nämligen alla sakerna på transportcentralen, packade bilen full (fick in allt! :) ) och körde ut det till kunden.... det ni! Postbud är kanske mitt framtida jobb? ;D


Hann jobba en timme till på varuhuset innan det var dags att gå hem för dagen.. 


Känns som dagen knappt hann börja innan den var slut..skumt.. men det var en roligt annorlunda dag vill jag lova (!) :D




Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Kärlek <3 Hoppas hon förstod detta och "pay it forward"

2010-12-03 @ 22:12:05
Postat av: Moi

Naaw.. <3 man kan ju alltid hoppas.. :)

2010-12-04 @ 22:11:50
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0