..En NY och Bättre dag.. :D


Morgonen började lite bättre idag.. ;)





Och så fortsatte den.. :) dagen har gått ovanligt fort med tanke på att jag jobbade ett 10 ½ timmars pass idag..och att det dessutom har varit jätte lugnt.. (med kunder)

Men har man inget att göra, så far man hitta på saker att göra.. (!) :)


Så.. började med att montera några IVAR hyllor idag och måste säga att jag är lite imponerad av en sak.. nämligen förvaringen av beslagen.. (!) (mindre imponerad av hyllan däremot..)



                          ..Ena kortänden av hyllplanet..



                                    ..Bort med niten..



                                         ..Och..



                                        ..Voilá.. :)



Efter några minuters monterande och en massa svordomar senare hade jag lyckats få ihop 6st IVAR-hyllor.. :)  (se nedan)




Sen har jag sysslat med lite av varje.. bland annat hjälpt min söta vän Tess med att komprimera julen från två stora ytor till en..så har haft att göra (!) Blev helt paff när jag hörde:  "Ikeas kundradio, vi vill informera er om att varuhuset stänger om 30 minuter" .. What?!  fort har dagen gått att jag totalmissat att klockan var mycket..

Så det blev inte så mycket mer än att plocka ihop för kvällen och bege sig hemåt.. sen har jag tillbringat den återstående tiden av kvällen till Internet och Tv:n.. lite städning också.. :)
 
Men NU ska jag sova (!)


Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0