..Allmän Kaos..


Var en mer död än levande jag som tvingade mer ur sängen imorse.. somnade visst i soffan igår..typ vid ett..upptäckte detta vid kvart i åtta i morse.. tog mej in till sovrummet och totaldök ner i sängen och sov vidare där istället.. tills min personliga väckarklocka tvingade upp mej vid elva.. time for work..


                    
                          ..Vad skulle jag göra utan dej..?



Har varit en konstig dag..today.. känns som jag knappt anlände till jobbet innan det var dags att åka hem..känns inte som jag åstadkommit särskillt mycket heller.. men lite har jag allt gjort.. :)


"Rullbordkompakts-striden"...som ägde rum för några veckor sen... är nu över (förhoppningsvis).. Presenterar stolt slutresultatet.. :D






Övriga Upplysningar/Varningar:

> Är besviken på kvällens avsnitt av Grey´s

>Har ännu inte bytt till vinterdäck, så håll er inomhus! ;)





..Puss & Kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0