..En dag på stan..



Började dagen med en brunch nere på stan tillsammans med Mikael "Micke" Lindgren.. va inte igår vi sågs som man brukar säga.. (nu var det juh faktiskt så att det var igår vi sågs.. fast på jobbet..och där bestämde att vi skulle ses på riktigt) så det blev idag över en lunch på Mat & Muffins..trevligt värre! :) efter drygt en timme och efter att ha total uppdaterat varandra om nuläget så var micke tvungen att gå då han skulle med bussen till Örebro.





                     ..Åt en grymt god Ceasarsallad..Jummie..

Jag tog mej en tur på stan och gjorde det jag gör bäst.. hittade en massa saker jag vill ha.. men inte behöver.. egentligen.. eller jo.. ;) hittade massa fina saker på Monki..-vill ha-vill ha-vill ha- träffade finaste Malin på köpet.. vilken vinst (!) :D

Bestämde mej för att det var bäst att gå hem för min ekonomis skull.. på vägen hem tittade jag förbi Kardemumma för att hälsa på Åsa..passande nog skulle hon på lunch just då och frågade om jag ville haka på.. svaret blev så klart... Givetvis..dock hade jag juh redan ätit lunch.. så fick bli en fika..den här gången på Vero.. :)




                                           ..Mys..


NU..? Hemmasysslor (!)

Ha det gott så länge.. Puss.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0