..One Day Off..



Veckans enda lediga dag började givetvis med sovmorgon...en lite mindre den här gången.. ;)

När jag kommit upp ur sängen gjorde jag mej i ordning för att börja dagen med att åka till tingvallahallarna för en Badmintonmatch tillsammans med Erik..riktigt svettigt blev det.. 
men så KUL! Vann..nästan.. ;) 

Har även tvättat som en galning idag.. hela 7 maskiner hann snurra runt innan det var sluttvättat..PUH (!) 

Sen har det handlats....mat....tråkigt nog.. hämtade även ut ett paket som kommit till mej.. var från mammsen..några bra att ha saker..TACK mamma.. :)

Diskat har jag också hunnit med och pratat i telefon med min finaste Emma.. -kärlek-


Som vanligt har dagen som är tänkt åt vila gått åt till en massa "måsten"..så typiskt mej.. men det är väl sån jag är.. måste vara ständigt sysselsatt..det är min grej.. :)


Nu blir det Tv och lite pappersarbete..(Usch.. det där lät gammalt)..


God natt.. (för er som ska sova).. :)
..Puss & Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0