..Dagens Agenda..


Denna galna dag började klockan 04.45 med en argt skrikande väckarklocka som tyckte att jag skulle upp ..urk.. men valde det själv genom att inte orka åka igår.. Med fortfarande sommardäcken på, var det en lite smått nervös jag som tog mej ut på vägarna i snöstormen.. men det gick bra.. fram kom jag.. :)

Sladdade in utanför Vårdcentralen 08.45.. hade tid 08.50 så hade hela 5 minuter tillgodo för att anmäla mej, betala och hitta rätt.. ;) 

Jobbet började vid 10.00..

14.00-16.30 Utvecklingssamtal.. gick bra (!).. är mycket nöjd.. :D

Stämplade ut 20.00 

Anlände till sötaste Linda Clerwall ca. 20.30.. för att sen (ganska precis två timmar senare)..vid 22.30 bege mej hemmåt.. efter att ha ätit grymt god mat med grymt sällskap.. :)

Hann med två samtal mellan 22.30-23.30..


Klockan 23.45 Bloggades det som aldrig förr..


00.00.. Dagen slutar..men inte jag och mina projekt.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0