..Anmäld..


Okej.. jag vet att jag skrev att jag ska sluta vara så arg och bitter och inte ta med mej jobbet hem.. MEN.. det här var juh bara enough (!)

Det började med att tre tanter skulle handla åt sitt företag med rekvestion och behövde därför en köpnota, då den inte var i fylld korrekt nekade jag dom.. (reglerna gällande dessa rekvisitioner har blivit stenhårda då det inte har fungerat som det ska) hur som helst.. 

Det var datumet som saknades, vilket den som attesterat. MÅSTE fylla i för att godkänna att dom som handlar får handla just denna dag.

Tanten sa att då skriver hon minsann i det om det skulle vara på det viset, jag förklarar då att det är förfalskning och enda sättet för att jag ska godkänna denna revisition är att den som att. kommer dit och legitimerar sig och skriver på.

Hon ringer då sin chef.

Tjugo minuter senare kommer hon tillbaka, lämnar fram rekvisitionen och påstår att chefen har varit där och skrivit på, jag kontar då med frågan varför chefen i såfall inte kom fram till mej vid säljdisken som jag hade förklarat för dom att hon måste..?

hon säger då att det ska inte hon behöva göra.. (!) jag står på mej..hon säger att jag mer än gärna får ringa deras chef.. jag säger att det inte gör någon skillnad..varpå hon blir arg och säger: "du förstår väl att våran chef inte har tid att springa här hela tiden"..?  (misstag/erkännande nummer ett)


Jag: men du sa juh nyss att hon varit här..?

Tanten: det var inte så jag mena.

Jag: men det var juh så du sa

Tanten: jag vill prata med någon annan!

Jag: jag kan ringa ut någon av mina chefer eller jouren om du vill?


Tanterna tar då snabbt sina saker och börjar gå därifrån (misstag/erkännande nummer två) och säger: det här jävla stället kan man juh inte handla på!




Det hela slutar med att Tanten kommer tillbaka efter cirka en timme..

Tanten: Jag vill veta vad du heter

Jag: Sandra

Tanten: I efternamn?!

Jag: Wallberg

Jag: med dubbel V.. (W)

Tanten: Jag tänker anmäla dej för kränkning ska du veta

Jag: Okej..

Tanten: För att du påstått att vi har förfalskat rekvisitionen

Jag: fast det var juh inte det jag sa.. (?!)

Tanten: Vi behöver inte ta den här disskusionen, du kommer få höra från dina chefter kan du räkna med..(!)


Tant (jäveln) som var cirka 7 gånger så gammal som mej..vänder på klacken efter att hon sagt sitt, för feg för att våga ta en disskusion..och lyssna på vad jag har att säga..jävligt omoget och fegt måste jag säga för att vara så gammal (!)

såhär i efterhand önskade jag att jag hade funnit mej och svarat efter hon sa att hon tänkte anmäla mej att:
gör det du så jag vet vem jag ska motanmäla.. :)


OJ! Blev långt det här (!)


Galen dag (!) Ska bli skönt med fyra dagars ledighet.. och nej.. det är inte pga. denna händelse.. ;)

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0