..Christmas Eve..

Har haft en underbar julhelg, helt perfekt har den faktiskt varit.. :)

Julafton firades hos storasyster tillsammans med hela familjen och mormor & morfar.. med massa god mat, julklappar, andra traditioner och allmänt julmys..

Mot kvällningen, efter några spelomgångar av Cluedo, begav jag mej ut i snöstormen för att ta mej till Björke och familjen Kolm.. anlände vid 23.30 cirka..och vad gör jag..? Jo..kommer inte upp för gårdsuppfarten utan kör fast.. så där står jag ute i den kalla julaftonsnatten, när klockan närmat sig tolvslaget och tittar på och samtidigt skäms när daniel och hans far står och försöker få loss bilen..

En halvtimmme senare, var den loss.. så då kunde vi ta oss in och fortsätta att fira resterande delen av julaftonen..som hade gått över till juldag..

Hände inte så mycket mer än att vi bytte julklappar, för att sen läga oss och sova..


Här är Daniels julklappar till mej..



Så vad fick jag..?

JO..



Just ja.. av Storasyster (som var den som hade fått på sin lott att köpa julklapp till mej i år) fick jag ett exemplar av min favorit parfym samt valfri/a Ittala burkar (beroende på vad jag väljer, hon hade inte lyckats få tag på dom så jag får välja själv)


Sen har jag juh även fått julklappar av mina söta vänner.. en massa bra och fina saker.. :D


Så nu har jag några punkter att stryka på önskelistan (eller fylla ut tills födelsedagen)..
beror på hur man ser det.. ;)


JulKärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0