..On the Road again..


Idag har jag gjort det jag är bäst på ..vara i ständig rullning.. ;)

Resan startade i Linköping och avslutades i Karlstad.. med ett mellanstopp i Örebro..
Då det antagligen är sista gånger jag besöker Linköping på ett bra tag.. då Daniel flyttar därifrån om tre veckor..(se bild för mer exakt "därifrån"..)






Så.. var juh tvungen att (yrkesskadat nog) besöka IKEA Linköping  innan jag for....
då jag inte hade någon tid att passa.. så gick jag i lugn och ro runt och myste och inspirerades i alla rum.. kul att se andra varuhus idéer och lösningar.. :)





           ..Två av mina favoriter från IKEA Linköping..



Resan fortsatte.. var tvungen att stanna längs vägen för att ta kort på denna mäktiga byggnad som ligger mitt ute i ingenstans..





Nästa stopp blev.. tro det eller ej.. IKEA Örebro..  :)
Mina två favoriter därifrån blev Entrépodiet..(Syftar främst på tapeten) Julmys (!)
 och allas vår Jens.. :)





.."Gasaremsan" kan vara den groteskaste prisskylt jag någonsinn sett (!).. 
(Har tyvärr inga mått på den, men skylten bakom är 50x120cm)


Lyckades charma med mej Jens till Karlstad (Visade sig att han hade tänkt åka hit imorgon) så varför inte redan idag..? ;) så med yttligare en person i bilen begav vi oss ut på vägen igen för att nå slutdestinationen.. :)


Kvällen avslutades med Pizza, Monopol Deal och en rejäl uppdatering.. :D
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0