..Julafton kom tidigt i år..

Har fått min första (kanske enda?) julklapp idag..Efter fem dagars ledighet kommer jag tillbaka.. och vad har hänt..Jo..JAG har vunnit en julklapp i våran julkalender..
tänka sig.. att jag.. (?!) händer typ aldrig..


Hade vunnit gårdagens lottdragning..







..Så..vad var det...?


Jo.. Arv Bröllop, Tårtfat..Tack IKEA-Tomten.. :)



På tal om paket.. fick även ett "bara-ändå"-paket i helgen.. av sötaste Elsa..



                       ..Perfekt för höst/vintermys.. :)




Fick även ett paket av fina Lina efter att hon varit på Kreta..




Innehållande följande:

> "Kreta-nskt" (?!) pistagegodis

> Strawberry Daiquari tugummin

> Mönstad Ring

> Läder Armband

> Cigarill med Vaniljsmak


En klockren present.. med typiska "mej-saker".. ;)




Fortfarande på tal om paket.. en annan som förhoppningsvis fått en massa paket idag är min kära morfar som fyller 86år idag.. Grattis Morfar (!) :)







..Kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0