..Götelaborg..


Åhh..mysmysmysMYS..har haft en UNDERBAR "helg" (Lördag-Måndag) i mysiga Göteborg tillsammans med fina människor.. :) En sån där helg som man alltid kommer komma ihåg och aldrig glömma..helt enkelt perfekt.. :)

Åkte ner i Lördags efter en ordentlig sovmorgon och en massa hemmafix..kom ner någon gång runt sju.. letade upp hotellet..checkade in.. sen åkte vi in till stan för att äta middag.. blev grillat, med tillbehörsbuffé..jummie :D



                          ..Kall men glad..


                                 ..En del av Hotellet..


                                        ..Tha Room..



Dag nummer två började med en grym hotellfrukost.. då det var röd-dag serverade dom frukost enda fram till halv elva.. (som man vill att det ska vara..) tog oss in till stan..Haga närmare bestämt.. där väntade en julmarknad alá Kajsa Kavat
(Enligt Mille.. var iaf hennes förklaring när vi försökte hitta dit..) ;)

Väl där träffade vi på Mille och gänget..för en fika på ett jätte mysigt litet café som heter "Le Petit Café", Kan rekomenderas varmt.. (!) :)





                   ..Tok-älskade Retro-inredningen..


                                ..Mille och gänget..


                                      ..Julmarknad..



                                    ..Liveband.. :)

Efter en lååång och mysig fika, bar det vidare mot Nordstan.. där mötte vi upp Elsa.. efter att ha gått på stan en stund hade det blivit dags för middag..åt på en grymt mysig restaurant som heter Källarkrogen.. maten där är gudomligt god!





                                    ..Sötaste Elsa.. :)


Efter maten var tanken att vi skulle ta oss till Liseberg.. men det blev inte så.. följde med Elsa hem istället för att umgås med henne, Björn och deras nya lilla vovve, Fenix.. :)

Kvällen bestod av en massa skratt, mys, Rödvin och Monopol..En perfekt avslutning på dagen med andra ord.. :D



Måndagen.. home-going-day.. alltid lika tråkigt att behöva åka hem.. särskillt när det kännts som tiden gått på tok för fort!


(En parantes: Åt frukost tillsammans med Anna Sahlin och gick på stan med Babben Larsson (Hon har färgat luggen röd)..)


Blev staden och en rejäl julklappshandling.. iallafall för Daniel.. Jag är juh mer eller mindre klar med mina julklappsinköp.. (känns BRA)
Tog oss iväg mot Linköping någon gång vid 18-19 tiden.. kom inte fram förrens runt elva på kvällen..

och då blev det inte så mycket mer än att sova..vilket var välbehövligt vill jag lova! :)



Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag.. :)  
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: lillasyster

"och då blev det inte så mycket mer än att sova..vilket var välbehövligt vill jag lova!"



- hihi, har du börjat att träna på att rimma inför jul? ;)



Sen suger det att du inte skriver oftare. puss.



2010-12-10 @ 00:29:01
Postat av: ..Moi..

Hahaha..Självklart att jag har!(eller så hade jag ärligt talat inte en aning på att det gjorde det..);) Jag VET! Men det är svårt när man är bortrest.. men nu är jag tillbaka..och ledig idag så.. be prepared! ;) Puss

2010-12-10 @ 12:08:18
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0